středa 15. dubna 2015

Sai idean NHL

Takaisin jäällä kuuden taistelee katsomoissa - kaahaa Rob Schremp suoraan.
Ja kiitti sen uuden kameran koulutusta.
- Olen nähnyt joitakin kaverit NHL käyttänyt sitä, sanoo amerikkalainen.
Skellefteå on ollut erittäin nopeaa valtapelistä aikana pudotuspeleissä, mutta ensimmäisessä loppuottelussa vastaan ​​Växjö puhalsi kaksi kertaa Mestarien viisi pelitilat ja hävisi 1-2.


Siksi valitsimme valmentajat poimia valtapelistä asiantuntija Rob Schremp, 29, joukkueessa kuuden taistelee katsomoissa.
Amerikkalainen, joka teki vain toinen peli pudotuspeleissä, kiitti sitä punkturoimalla toinen finaalissa hänen 3-0 maalin, piirretty vain 29 sekunnin joukkueen ensimmäinen valtapelistä pelin.
Viides reikä - kova
- Oli kiva nähdä sen mennä, joka kerta olet jäällä, joten jos haluat osallistua ja vaikuttaa, sanoo Schremp jos laukauksellaan, joka näytti livahtaa helposti aikana Cristopher Nilstorp.
- Mutta minä laukoi kovan lämäri on "pehmeä" paikalla maalivahti. Kun kova kiekko viidennessä reikä on vaikea kaikille maalivahdeille - lisaa: unibet
Saatko liira seuraavassa pelissä?
- Tietysti haluan pelata. Kyse joukkueen paras ensinnäkin, mutta tämä ottelu oli luultavasti positiivinen minulle. Jos en voi pelata niin olen treenannut kovaa sijaan. On paljon keskittyä minuun ja minun tilanne, mutta meillä on 15 hyvää eteenpäin, enkä voi sanoa minä pelaan sijasta joku muu kaikki on todella terävä. Lisaa: unibet
"Mind 500 kiekkoa"
Valmentaja Hans Wallson oli tyytyväinen Schremp toimitus.
- Meidän valtapelistä oli hyvin kuin että, mutta Rob teki mitä pystyi, joten olemme iloisia, hän sanoo, ja kävi ilmi, että Schremp erikoiskoulutettu.
- Hän seisoi yksin koulutus kameran ja ampui 500 kiekkoa at oikealla poiminta muovi maalivahti saada tuntumaa, ja se kannatti.
Schremp osti kameran käytettäväksi kypärän pari viikkoa sitten ja hän on käyttänyt laajasti.
"Kellot"
- Valmentajat antaa minulle sen koulutukseen ja odotan muun muassa siinä, miten tarkentaa ammuttu ja teknologia. Se on todella auttanut minua saamaan parempia. Jos haluat nähdä pelin joka kulmasta lisää uusia ulottuvuuksia.
Mistä sait tuon idean?
- Olen nähnyt joitakin kaverit NHL käyttänyt sitä. Muun muassa Patrick Kane, Jonathan Toews ja Tyler Seguin. Se motivoi minua testata. Se on ollut myönteinen vaikutus.
Luuletko enemmän ihmiset alkavat tehdä sama asia?
- Ei sitä koskaan tiedä. Uudet asiat vievät aikaa perustaa. Katsotaan.
Jos et ole innokas käyttämään sitä ottelun aikana?
- Kyllä, todella. Mutta en nyt voi pudota pois niin se ei ole ajan tasalla. Lisaa: betsafe

Žádné komentáře:

Okomentovat